середу, 9 листопада 2011 р.

Із тестера - в менеджери

Щось довго я не писав у мій блог. Причина важлива була - багато тестування назбиралось. Ви запитуєте що ж я робив у вільний час? Зараз розповім.

Чомусь багато тестерів, котрі "зуби з'їли" на різних методиках тестування, підходах, техніках і т.д. і т.п., вирішують, що їм цього мало та й пробують себе ще в одній галузі - менеджменті. Ну просто хлібом їх не корми - дай кимось покерувати.

Зазвичай вони не уявляють, які проблеми їх очікують при цьому. Керувати - це ж не мішки носити. Це значно важче! Якщо раніше проблеми сипались на тебе, шановний читачу, тільки зверху, від твого керівництва, на яке завжди можна було поскаржитись колезі за сусіднім столом, то тепер вони сиплються звідусіль. Зверху від вашого керівництва; знизу від ваших колишніх колег, якими тепер керуєте ви; збоку від вашого замовника. Навіть час працює проти вас, неймовірно стискаючись. З кожним днем його стає все менше, як легендарної "шагреневої шкіри" (надіюсь Бальзака ви в школі читали ;)  ні? тоді вам сюди).

Та не засмучуйтесь - ви не перші на цьому тернистому шляху. Його вже багато хто подолав та може надати вам дружню руку допомоги. Відомий тандем із Славка Панкратова та Олександра Орлова підготув вам розповідь про ці проблеми та методи їх вирішення. Вони розкажуть, як спілкуватися із вашим керівником, замовником, підлеглими,які проблеми необхідно вирішити в першу чергу і навіть про основи тайм-менеджменту. І все це безоплатно - вам необхідно лише підписатись на розсилку.

Я також не встояв та й витратив свій вільний час на вивчення цього аудіокурсу, а не на ведення свого блогу :-). Але не сумуйте. У мене є ще багато цікавенького... А поки я це все пишу - маєте нагоду зайти сюди та прослухати згаданий аудіокурс.

Немає коментарів:

Дописати коментар