четвер, 20 жовтня 2011 р.

Інсталяційне тестування Ubuntu 11.10

Саме так, шановний читачу й було, як ти подумав. Захотів я обновити любиму Убунту на не менш любимому ноутбуці. Так як ти читаєш ці стрічки, то апгрейд вдався. Деталі - нижче...

У новій версії Убунти підтримується кілька віконних менеджерів - я поставив Unity, традиційний Gnome та Gnome shell. Чому так багато - це довга історія із малюнками, то ж вмощуйтесь зручненько біля своїх моніторів та читайте потихеньку :)
Unity мені при попередньому апдейті не сподобався. Він доцільний на планшетах - на десктопі мені з ним незручно якось. Крім того, має серйозну ваду для тестера - меню, що створює crossover office у ньому зникає. Бага була запощена ще у часи Убунту 11.04, але досі її не виправили :)
А тепер ще й налаштувати його тонко тестеру неможливо - інструмент якщо запускається, то потім так падає, що зностить усі меню та панелі з екрану. Добре, що комбінація Ctrl+Alt+T працює - можна дотягнутись до командної стрічки та виправити файли конфігурації руцями. Так на силу я Unity й реанімував.
Традиційний Gnome у попередній версії ставився автоматично. А зараз його треба додатково встановлювати після апдейту. Гном як гном, лише кілька косметичних недопрацювань, які ускладнюють роботу досвідченим користувачам - меню system відсутнє. Все що там було - скинули в купу до Programs other. Та й перемикач клавіатури на панелі вперто не хоче відображати мову :( Полазив по форумах - виявляється це фіча. Мова тепер відображається тільки при зміні локалізації. чомусь ніяк розробники не можуть второпати, що тестеру достатньо читати написи меню на одній мові, а от писати доводиться на двох-трьох і для цього локалізацію якось міняти не зручно :)
Яка ж розкладка ввімкнена?

Системні речі тепер перемістились у більш "зручне" місце під назвою "Other" :)




То ж покористувався я стареньким Гномом та й вирішив звикати поки до Unity, у віконному середовищі якого й набираю ці стрічки :)

Мало не забув - я ж ще й Gnome Shell інсталював - хотів подивитись на майбутнє Гнома. Виявилось воно спотвореним - написи не читаються, артефакти різні на панелі з'являються. Почитав трохи - знають вже люди про цю проблему і як вона лікується. Як завжди - драйвери до радеона підводять, хоча кажуть що й на нвідіа не все гладко. Ось матиму час - спробую полікувати - може й новий Гном мені сподобається, а то в голову вже різні крамольні думки про перехід на KDE лізуть :) Дехто з моїх колег навіть піддався їм та зрадив Гному...
Ось так виглядає Gnome SHELL - спробуйте розібрати надписи

2 коментарі:

  1. Да, последние 2 версии бубунты меня совсем не радуют. Все глючнее и глючнее. Для меня эталоном 10.10 осталась. Дома до сих пор стоит, а на работе на Винду пересадили

    ВідповістиВидалити
  2. Мені також подобалась версія 10.10 - саме її я поставив вперше на персональний ноут. Загалом версії *.10 стабільніші за *.4. Цього разу їх щось не вдалось :) Напевне багато змін - ядро змінилось із 2.6 на 3.0 , Gnome помінявся із версії 2 на версію 3. Надіюсь, що 12.10 буде кращою Ж)

    ВідповістиВидалити